fredag 9 november 2012

Du hårda värld

Hejsan
Idag har varit en dålig dag. Vaknade med feber & ont i halsen  typiskt för jag skulle På röntgen plus jobba. Jag fick dock sjukanmäla mej och när jag skulle avboka röntgen skulle d dröja länge innan jag fick en ny tid sa dom. Så jag fick kasta i mej Alvedon och Ipren... Febern var jätte jobbig men klockan 15 var febern nere lite så jag åkte dit med tunga steg och ett bultande hjärta..jag skulle ju röntga ryggen så inne i maskinen fick jag först cellskräck men blundade och tänkte på mina ljuvliga ungar d tog 20 min sen var det klart jag kunde ta på mej och  gå därifrån med något tyngre steg och ett bultande hjärta... Svaret skulle komma om några dagar. Men jag har bett att få dom av Marita ( kuratorn) vill inte få några obehagliga besked om det blir några sådana...

Imorgon ska Thea på maskerad fest kuligt för henne. Vi andra ska fixa och trixa lite här hemma inte robin för han ska jobba ... Idag har barna vart så otroligt snälla och gulliga små tjejerna <3
Ha en härlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...