söndag 4 november 2012

2 år sen

Halloj
Har varit lite svårt att blogga från ipaden så har inte kunnat skriva så mkt. På tisdag ska jag till min läkare med ryggen men jag såg idag att stress kan sätta sig i ryggen som rygg ont :/ har även hört att strålskador i ryggen är ganska vanligt men bara jag får leva så skiter jag i om det är strålskador eller vad som helst jag vill leva leva.. Idag har varit en bra dag både på jobbet och hemma. Tjejerna har ju haft skol lov men nu drar det igång imorgon. Och på onsdag börjar fotbollen så det är verkligen full fart precis hela tiden. Kul när allt rullar på som dt ska. Jag har en hel del att göra i skolan också så får sätta mig och plugga imorgon :)

Annars händer det inte så mkt har haft en cancer Noja i tre veckor när ag haft ont i ryggen så har vart lite jobbigt att tänka på det.. Men sen har jag haft lite mindre ont så... Som ni sett så är det 2 år sen jag behandlades sista gången hoppas jag är fri eländet ny och att det aldrig mera kommer tillbaka ...
Ta vara på er och på tiden vi har det är dyrbara minuter som aldrig kommer tillbaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...