torsdag 13 september 2012

en vanli torsdag

Godagens
Nu har jag kommit så långt med skolan att jag bara har en uppgift kvar vilket är palliativ vård känns inte så lockande men man måste...Nu har jag haft 2 lediga dagar så idag blir det jobb 13-21 ska det jobbas...Det blir skönt att jobba lite med..Nu är det bara en vecka tills vi hämtar Chryslern såååå skönt det ska bli både med ny bil men också Att få plats nu får vi ju åka i 2 omgångar om vi ska till Skultuna haha..Så det blir riktigt nice med ny bil...

Idag springer tjejerna skol joggen så duktiga dom är.Dom startade med gröt frukost imorse.Jag minns när jag var liten att jag avskydde gröt men inte tjejerna ..Dom åt med god aptit ..Sen är dom så noga med att ta med frukt till skolan dom är verkligen suuuper duktiga på att ta med sig saker och klä sig bra  tycker jag små tjejerna....Igår var vi på "cope" utbildning men tyvärr var det för få som hade anmält sig tråkigt faktiskt....så nu blir d bara samtalskvällar men det tycker jag kan vara intressant för då vet man ju hur man ska göra i vissa situationer som Eddie kan ställa sig inför .Detta med att vara tonårs förälder är ju liksom helt nytt..

Igår räddade vi 2 små undulater dom skulle avlivas så jag tyckte d va väldigt synd så dóm fick ett hem här hos oss dom är super sociala och sjunger och ser mycket trevliga ut..Katten är dock mer skeptisk till våra ny inflyttade men det blir nog bättre kan jag väl tro ialf...

Igår var även flickorna på sin fotbolls träning & då ville även Alva börja så det fick hon det verkade ha gått bra..Så nu har även hon 2 aktiviteter det är ju bra för dom att hålla igång.

Har inte så mkt mera att skriva
Puss & Hejsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...