lördag 8 september 2012

Jag Kan

Har faktiskt kommit i fatt med pluggandet trots allt jobbande fy fan jag kan faktiskt och just omvårdnads kursen är ju ganska Okey.Det är ju trots allt det jag vill jobba med. Plugga till Halv tolv inatt sen var det jobb 7- 16 idag. Älskar mitt jobb och alla härliga arbets kamrater....

Ikväll ska vi köra igång halv åtta hos mej ..Blir ju spännande lite tjej middag så där Får se när jag ska ha min middag men vet inte riktigt vilken som kör när och hur men det löser sig huvudsaken man är ledig ...Har ju inte hänt så mkt mera som ni kan förstå men livet rullar på ialf ..

Trevlig lörda på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...