måndag 17 september 2012

Go Måndags morgon eller??

Tjejerna är i skolan nu. Och jag och lilla Oliven är hemma.Är ju ledig idag med riktigt lyx om man får säga det själv. Nu är det bara 3 ynka dagar till vi kan hämta våran nya kärra ..Skönt med ny bil måste jag säga..

Idag ska jag plugga den paliativa vården det känns faktiskt inte så jätte lockande om man får säga det själv.Men man måste ju om man vill bli godkänd i kursen och det vill man ju så klart när man pluggat så hårt som jag faktiskt gjort.Nästa kurs blir social&omsorgs arbete.Mmm känns inte lockande det heller Haha..Men men det är bara kämpa vidare så man blir godkänd till slut ...
Har inte så jätte mkt mera att skriva om eftersom dagarna går åt till att plugga och ta hand om barnen och fara på deras aktiviteter men ett underbart liv det är det =)....

Har inte så mkt mera att skriva om nu ialf ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...