tisdag 11 september 2012

Karma

Just idag skiner solen över svanå fantastiskt. Jag är lycklig att få leva detta liv just nu.Men när jag läste igenom mina sms så såg jag en sak jag aldrig sett det stod helt enkelt du har fått din Karma.Dessutom vill jag säga att om du menade Karma att få cancer så förstår jag inte hur du kan tycka det skulle vara något bra med det..Men vet du jag klarade ju det också så Ja min vän den Karman kanske inte var så¨farlig kanske i stället bara en uppmärklese på hur skört livet är och man ska använda det tillnågot bra eller hur? .Alltså i elak bemärkelse och då kan jag väl säga så här..Din karma kommer nog var så säker.Det är inte jag som skadat dej det är du som skadat mej för all framtid.....Jag bär med mej så många otäcka minnen och tänk om jag fick dela dom med någon...Jag pratade ju med Ängeln förra veckan och hon sa har du bearbetat allt det dumma Nej jag har inte pratat med någon om det så därför tänker jag skriva om detta här..Det första som kommer i min tanke är : Vem är du och varför tror du att du hade rätten att göra mej Illa??Och varför fötränger du det ? och hittar på saker ..Det är jobbigt som det är..Snälla om du bara hade en ursäkt att ge..Du vet ju själv va du orskat mej för smärta Men jag tror du är för feg för en ursäkt! Men var så säker jag tror din karma Kommer också..Jag nämner inga namn i denna Blogg inte heller så någon ska veta vem det är men jag tror du tar åt dej för du vet ju precis vem du är..Och det ligger nog något inne i din Hjärna och gror...

Och till er som försvarar detta beteende vill jag faktiskt bara Känna likhet med.För ni vet vad som hände med gjorde inget åt det!!!

Tjejerna & Eddie är i skolan jag och Olivia Hemma hon är mega snorig och hostig men att få ha en underbar mys dag med mitt mini troll är Underbart mysigt...Robin jobbar och jag har 2 lediga dagar..Första stunden när tjejerna gått till skolan pluggade jag Omvårdnad så nu är jag klar med en uppgift till.Sen återstår 2 uppgifter den sista blir nog ganska jobbig psykiskt den handlar om vård vid livet slut och när en ung människa har drabbats av Cancer och går bort i det så jag hoppas jag kan stänga ute egna känslor...Nu Ska jag & Lilla Busan gå ut i solen Idag har vi inga aktiviteter i kväll bara stallet förståss med Älskade tjejerna.:Dom är såååå super duktiga i skolan i går gjorde dom sin Matte läxa och dom läser och räknar och skriver så fint...STOLT...
Nehej hoppas ni får en bra & Fin dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...