söndag 2 september 2012

Jävla Cancer träsk

Hejsan
Nu är det visst september igen jävla fula september.Ja jag är bitter idag.Något som gör mej mer bitter är att jag har cancer kontroll imorgon.Jag mår så illa att jag bara vill kräkas.Jag hatar cancer kontroller ordet med cancer gör att jag kräks utan att ens blinka...Imorgon är det dags att lägga sig i den förbannande gyn stolen igen.Det är liksom som att livet stannar upp idag..Och kanske får man fortsätta vara frisk efter imorgon men det vet man ju inte...Allt blir så påtagligt idag...Sen ska Robin jobba också han har ju alltid varit med mej..Idag skickar jag allt mitt hat mot cancer ...Har så nära till tårar idag...

Igår var vi på Fotboll hela dagen.För andra föräldrar kanske det just är det man gör tittar på fotboll.För mej var det nå helt annat Jag var så varm inombords när barnen sprang och lekte med sina kamrater. Och dom var så duktiga båda två..Dom vann 1 spela oavgjort 1 och förlorade 1.

Sen åkte vi till djurmagazinet och köpte ett stort klätter träd till Prinsen..Våran Heliga birma Kille som vi var och köpte i sala i fredags han är så underbar.Och Igår kväll somna jag med honom på magen han kurrade så lugnande...Sen har jag sovit skit dåligt inatt kanske inte så konstigt.Vi var på Kräft skiva med grannarna ett tag med men det var väl så där....

Idag Kommer Min Lillebrors Tjej (robins syster) med Lilla bebis Tilde..Sen kommer min andra bror med flickvän och barn...Och Robin ska köra min brorsa till S-holm..Tur det kommer lite folk och livar upp stämmningen idag...Väntar även På Lilla Julia som ska komma <3....

Har inte så mkt mera att skriva så hejsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...