fredag 7 september 2012

Ny Bil Äntligen

Tjohejsan
Vi var tvungna att köpa ny bil.Volvon rymmer inte direkt alla människor .Så vi köpte en Chrysler voyager den får vi hämta den 20.Tur nu får hela familjen plats. Här rullar allt på i rasande takt.
Det var halv års kontroll på mej själv i måndags jag gick igenom utan anmärkning....

Sen var det föräldramöte både på Tisdagen & Onsdagen på Thea ,Nova & Alvas skola.Och torsdag var det möte på Eddans skola om Mac datorerna som dom skulle ha ...Och idag bil köp ja det va en bra vecka må jag säga. Nu ikväll skavi grilla och bara mysa med barnen...I helgen jobbar jag men det går så bra så....Och så Imorrn är det halv åtta hos mej hos Mamma...

Har inte så mkt mera att skriva =) Så ha d så braaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...