onsdag 17 december 2014

bästa Svala

Hallå
Var en lite bättre da idag på jobbet vi fick julklappar också super fina saker. Sen åkte jag till stallet och mötte upp tjejerna först red Thea& Nova sen tröttna Nova och då red jag. Det här med svala är medicinen mot det Mesta finaste hästen.

Jag minns när jag red henne första gången vilka otroligt mjuka rörelser hon är verkligen så underbart bra den hästen. I början var jag rädd och rida men jag vill så gärna ju och det är väl det som fått mej att fortsätta. Ibland får jag svackor då tror jag inte att jag vill rida men så sitter jag på svala en gång så ångrar jag mig. Ja hon är Bästa hästen i världen.

Nu ska jag snart titta på paradise hotel och sen sova är precis dö slut men några bilder ska jag bjuda på d va länge sen.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...