fredag 12 december 2014

long time

Hallå
Igår var jag på min kontroll det dröjde lite innan jag kom dit för ja råkade glömma kontrollen men väl där så gick det klockrent jag har bara två halvårs kontroller kvar sen släpper dom mig . När jag fick diagnosen livmoderhalscancer 2010 trodde jag att jag skulle ligga begravd nu. Men fuck cancern du får inte mig. När jag låg där igår tänkte jag på mina änglar det kan man inte komma ifrån .
Jag har haft en sån jävla tur en sån tur ingen annan fått man får vara så jävla glad för det och det är jag såklart så ofantligt glad. Tänk att jag Sofie spöade cancern en så länge. Nu kan man bara hoppas dom sista 2 kontrollerna ser bra ut. Så rädd som jag varit så rädd och liten har jag aldrig varit i hela mitt liv nu kanske jag snart får andas ut från stressen och pressen jag varit utsatt för samtidigt går mina tankar till mina vänner jag förlorat snart ett år sen Lilla S blev utan sin mamma.. Åh B utan sin fru men jag blir så glad i hjärtat när jag ser bilder och ser att dom har en fin vardag trots allt d svåra.

Thea red ut med stall kompisarna själv idag vilken lycka för henne. Är så glad att vi står i Åkerby med fina människor som verkligen älskar hästar och är otroligt fina människor jag hade hästkollen idag så kollade till dom och alla mådde bra.

Är jobb helg nu så det blir delad tur imorgon dom där delade turerna är ganska långa men när dom väl är gjorda så är d riktigt skönt oh få d överstökat d är inte det att jag inte tycker om jobbet men dom där delade turerna är inte någon höjdare.

ikväll blev vi bjudna på gryta hos grannen d va en massa folk där trevligt var d. Vi la nyss barnen  så jag ska duscha och glo på film tack och godnatt världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...