söndag 14 december 2014

Men hej på er .
har haft den mest kaosfyllda jobbhelg på länge. Nu är man ledig imorgon bara imorgon sen är det full härj  hela veckan. är så ofantligt trött bara har ingen kraft alls typ jag vet klag klag åh så klagar vi lite mer men allt är inte en enda dans på rosor...

Idag blev vi bortskämda av Mikaela hon lagade den goaste maten ever så ofantligt  god tack för det. Jag ska snart sova eftersom denna jobb helg tärt på mej. Imorgon ska Svala få lite tid med mej det ser jag framemot verkligen andas häst är bästa meducinen mot det mesta. Å Åkerby är platsen där man kan pausa och njuta av lugnet och bara mysa med hästarna.

känner mej verkligen slut på energi uttömd som en jävla disktrasa jag tror jag vet varför barnen åker på lördag och då blir det så fruktansvärt tyst hemma i 2 veckor

Puss och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...