lördag 20 december 2014

Hallå
Igår firade vi Julia som fyllde år i torsdags hon blev mycket nöjd över alla presenter. 
Idag åkte flickorna till sin pappa och ska vara där i två veckor. Det är alltid tråkigt när dom åker men man får vara glad för deras skull såklart. Och vi ska göra så mkt nu att tiden nog går fort det tror jag den 1 kommer dom hem igen då ska vi på ridläger jag & Nova blir mysigt det. 

Idag står d inget speciellt på schemat ska städa förståss så tråkigt men det måste göras ibland. 
Sen ska vi in till stan och se om vi hittar nå julklappar Erikslund har öppet till 21 så man behöver inte stressa precis sen får vi handla resten på tisdag efter jag har ridit. 

Igår fixade jag Lchf godis ischocklad med smör och 70% choklad och så snickers kaka på Lchf vis det är kanske inte 100% Lchf men det är bättre än allt annat jag tryckt i mej annars .

Nu blir det städning åh sen mys med Olivia tilla Robin slutar 
Puss åh kram på er allihopa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...