tisdag 16 december 2014

Efter en jobbig dag på jobbet så åkte jag till Åkerby och till min egna fina prinsessa . Tänk att rida när snön simgla ner när det bara är du och hästen underbart var det blir väl samma sak imorgon igen ..Förutom att jag ridit på min älskade prinsessa så är livet tråkigt . Jag är ledsen trött och slut tänker på en del jobbiga saker med som jag tänker ändra på . Det Måste bli så även om jag kanske kommer ångra mej i framtiden så skulle d va riktigt skönt att faktiskt få detta gjort en gång för alla . Att slippa klumpen i magen som säger att allt är så jävla fel ändå....

Så det är väl liksom tiden går åt till att tänka på mkt jobbiga saker. Men som sagt imorgon blir d stallet och andas lite frihet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...